Registration & Fees / Inscription et frais

ELECTRONIC REGISTRATION – http://www.cvent.com/d/qfqqrf/1Q

ELECTRONIC PROGRAM – http://lanyrd.com/2016/bit16/

ECOO Membership: All 2016 Conference registrations automatically include an ECOO membership (value $25.00) for the 2016-17 school year.
Wednesday sessions: Please note, registration is limited for some sessions offered on Wednesday of the Conference.

 

Payments: Online payments must be made with VISA or Mastercard.

Groups: If you are interested in registering a group of people from your School Board, please contact Seamus Gearin at office@ecoo.org to receive a coupon code to distribute to your attendees. Cheques are accepted only when registering a group and are due immediately upon registration.  Please make cheques payable to:
Educational Computing Organization of Ontario
10 Morrow Avenue, Suite 202
Toronto, Ontario,
M6R 2J1
Refunds: Please note our registration refund policies. Refunds are automatically applied if you should unregister for the conference through the registration system.  If you need more help, please contact Seamus Gearin at office@ecoo.org

 

Conference Fees:

Full Conference (Wednesday, Thursday and Friday)
Full Conference
CAD $ 375.00

Partial Conference (Wednesday and Thursday)

2-day Fee
CAD $ 250.00

Partial Conference (Wednesday and Friday)

2-day Fee
CAD $ 250.00

Partial Conference (Thursday and Friday)

2-Day Fee
CAD $ 250.00

Wednesday Only – 1 Day

Wednesday Only
CAD $ 125.00

Thursday Only – 1-day

Thursday Only
CAD $ 125.00

Friday Only – 1-day

Friday Only
CAD $ 125.00

 

Refund Policy:

 

  • Participants – Until Oct 23rd, cancellation of a registration will result in a full refund.  After Oct 23rd, 2015, upon cancelling a registration, the participant will be issued a refund less 20% (to cover administrative costs)

 

  • Exhibitors and Vendors – Prior to Oct 6th, 2015, those who cancel their registration will be provided a refund less 20% to cover administrative costs.  There are no refunds after Oct 6th, 2015.


 

INSCRIPTION –

PROGRAMME – http://lanyrd.com/2016/bit16/

Membriété ECOO : Toutes les inscriptions pour la conférence comprennent une carte de membre ECOO 2015  pour l’année scolaire 2015-16 (valeur de  25$).
Sessions du mercredi : L’inscription est limitée pour les sessions du mercredi.

 

Paiements : Les paiements en ligne doivent être faits par VISA ou MASTERCARD.

Groupes : Si vous désirez inscrire un groupe pour votre conseil scolaire, s.v.p. communiquer avec Seamus Gearin au office@ecoo.org afin de recevoir un code que vous pouvez distribuer aux participants. Les paiements par chèques seront acceptés seulement pour les inscriptions de groupes. Les chèques doivent être faits au nom de :
Educational Computing Organization of Ontario
10 Morrow Avenue, Suite 202
Toronto, Ontario,
M6R 2J1
Remboursements : Les remboursements sont effectués à partir du système d’inscription en ligne lors d’un annulement d’inscription. Si vous avez besoin d’appui, veuillez communiquer avec Seamus Gearin at office@ecoo.org

 

Frais de conférence :

Conférence complète (mercredi, jeudi et vendredi)
Conférence complète
CAD 375$

Conférence  partielle (mercredi et jeudi)

2 jours
CAD 250$

Conférence  partielle (mercredi et vendredi)

2 jours
CAD 250$

Conférence  partielle (jeudi et vendredi)

2 jours
CAD 250$

Mercredi seulement – 1 jour

Mercredi seulement
CAD 125$

Jeudi seulement – 1 jour

Jeudi seulement
CAD 125$

Vendredi seulement – 1 jour

Vendredi seulement
CAD 125$

Politique de remboursement:

  •  Participants – Jusqu’au 23 octobre une annulation de l’inscription sera remboursée complètement. Après le 23 octobre, une annulation de l’inscription sera remboursée moyennant des frais administratifs de 20%.
  • Exposants et fournisseurs – Avant le 6 octobre, une annulation de l’inscription sera remboursée moyennant des frais administratifs de 20%. Il n’y aura pas de remboursement après le 6 octobre 2015.

One thought on “Registration & Fees / Inscription et frais”

Comments are closed.